Support

Als "single point of contact" biedt Kresoft Systems support op alle aangeboden diensten:

  • Software
    • Ondersteuning bij implementatie
    • Brainstormen over procesverbetering
    • Hoe pak je bepaalde zaken beter aan?
  • Netwerkbeheer
    • Ondersteuning van alle netwerkapparatuur
    • Backup (online of onsite)
  • Systeembeheer
    • Ondersteuning van MS Windows
    • Ondersteuning van MS Office
    • Ondersteuning van andere gekende kantoortoepassingen
  • Database
    • Backup
    • Optimalisatie

Door onze online en indien nodig on site ondersteuning kunnen wij u snel en adequaat helpen bij onverhoopte problemen.

 

Dringende support nodig in onze Azure cloud-omgeving?

  • Tijdens de kantooruren: +32 52 22 04 52 - cloud@kresoft.be
  • Na de kantooruren of tijdens het weekend: +32 3 298 25 04 (externe partner - wordt aangerekend aan een verhoogd tarief)
©2018 Kresoft Systems • VoorwaardenPrivacyverklaringCookieverklaringProclaimer

Webontwikkeling: 2nd Chapter | Webdesign Studio